Fössta tossdan i mass

Jag mailade en lärare om grupperna och fick svar snabbt från denne. Verkade vara vara fler på kursen som hade problem för alla deltagare på kursen fick sedan meddelande från kursansvarige om att det minsann inte kunde gå till hur som helst när folk valde nya grupper och att om ett färdigt förslag på nya konstellationer inte fanns innan fredag så gällde tidigare indelning. Fick även tillbaka ett paper jag lämnat in (som jag klarade förövrigt) där kursansvarige också skrev att hen hoppades att det nu skulle lösa sej med gruppindelningen.

Överlag har vi väldigt hyggliga lärare faktiskt. :)
Men till slut lyckades jag faktiskt hitta en grupp till grupparbetet! Finally! 
Dock kan jag väl säga att krånglet med grupperna och känslorna som kom gjort att jag varit väldigt off hela veckan. Ska bli skönt med helg och få tänka på annat!
Imorgon är det en redovisning som gäller där vi gjort konceptkartor om skolbibliotekens framtida utmaningar. På eftermiddagen ska jag färdigställa konceptkartan och lämna in. Sen blir det chill :)
Björn ska till Malmö i helgen så jag blir ensam hemma. Eller ensam och ensam, det blir utgång på lördag och så messade en polare till mej och Björn som sa att han är i Växjö i helgen och undrade om han fick hanka då med. Förhoppningsvis blir vi några stycken.

Annars då.. Ja, idag är det (var det för nu är det ny dag) fössta tossdan i mass. Jag köpte "massepantåta" till mej och Björn. Det är (var) även bokens dag. Så jag tänkte krypa ner nu och läsa lite innan hag somnar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!