Både bra och dåliga saker..

Helgen var skoj! Var inom en sväng på förra jobbet och hälsade på i fredags och i lördags vart det spelning. Trevligt att träffa Hanna och Tobbe igen :)
Denna veckan går i förra veckans tecken.. ergo plugg. Vi har en inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon eftermiddag, men ikväll orkar jag nog icke skriva mer. Får gå upp tidigt imorgon. Har gjort mer än hälften i alla fall.

Vad är det annars för nytt? Jo, Suzi välte ut en vas vatten över Björns macbook så nu funkar inte den som den ska och min cykel har blivit överkörd. KUL. Cykeln går nog att fixa dock för en inte alltför dyr peng hoppas jag. Men Björns dator är det ju värre med. Jag tog fram en av mina gamla datorer innan idag (ja, jag har fyra datorer - men bara en som funkar bra, det vill säga den jag köpte för plugget) och försökte fixa till den. Den startade ju och så, men det är fortfarande en massa krabb med den så det verkar inte som att den går att använda (varför tror ni jag köpte en ny när jag kom in på utbildningen?).
Roligt, däremot, är att bokrean börjat (jag unnade mej fyra böcker idag, ska ut till Grand på lördag och kika lite med) och så har anmälningarna för sommarkurserna börjat, så jag sökte till några och hoppas jag kommer in på någon av dem.

Nähäpp.. om man ska krypa ner i sängen och lyssna på lite ljudbok i väntan på John Blund istället. Som sagt, tidigt upp imorgon, skriva på arbete. Imorgon kväll lär väl användas till att förbereda redovisningen vi ska ha på fredag. Full rulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!