Rubrik?

Hela lägenheten är nu städad och jag är svintrött.. Dan stannar ju här några veckor nu och då han är allergisk blir städningen lite mer omfattande.. idag tog jag itu med skivsortering också dock. Nu står de minsann i bokstavsordning igen. Och så kommer ju föräldrarna hit på fredag, så då bör väl plejset vara lite i ordning..
 
Hungrig som fan är jag också.. så jag knaprar på lite cornflakes då jag bara inte orkar fixa något ordentligt att äta. Suck..

Jag har varit sjuk några dagar nu, men imorgon tänker jag minsann asa mej till jobbet. Mår mycket bättre och har varit i "karantän" tillräckligt nu (kräk). Jobbar eftermiddag (halvdag) imorgon, så det blir nog rätt chill. Och efter jobbet drar jag till Oscar en runda och inleder långhelgen med att ta några öl och spela vinyler.. vet inte om jag ska ta med några egna denna gången eller om jag skippar det.. han har ju skivor så det räcker och blir över.. å andra sidan har jag inget att spela mina egna på än, så jag kanske passar på..

Nä, nu blir det till att nana i nybäddad säng. Mmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!