Ett år..

Idag, för ett år sedan, åkte jag och Bim till Markaryd och hämtade hem Mr Spock. Kommer fortfarande ihåg mammas och pappas förvånade min när jag tog kattburen och Bim frågade om vi skulle åka. Pappa sa: "Flyttar du nu!?" De hade inte en aning om att jag skulle åka och hämta en till katt (även om de visste att jag skulle skaffa en till..).
Nu är minsann inte Spock en liten skit längre. Pappa vägde honom häromdagen och han är en klump på 5 kilo.. (Suzi väger bara 3,5!!) Han är inte heller lika skygg som då och nu pratar han lite också.
Kommer kännas jättejobbigt att behöva lämna honom och Suzi hos föräldrarna. Men det är ju bara tillfälligt. Jag måste bara hitta något eget där jag kan ha dem. Och jag vet att de får det bra hos mamma och pappa sålänge..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!