Gårdagen

Det var trevligt igår. Vi käkade på Harry's och blev ett rätt bra gäng. Sedan några av oss vidare till Black Pearl och tog en öl. Och till slut blev det en tur till Oscar's (då var vi bara fyra pers) där de hade något rock-tjolahejsan.. fast jag vet inte om jag tyckte det var så rockigt.. försökte styra upp det hela några gånger, men DJ:n hade inte så jäkla mycket skoj att välja mellan.
Vid midnatt blev det hemgång i alla fall, rätt lagom eftersom jag och Linus åker till Vänersborg idag för att fira svärmor.
Jag och Jessica fångades på bild (och ja, det gäller att visa vad man står för när man är ute..):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!