Fullt upp!!

I lördags stack vi ju till Vänersborg för att fira svärmor på 60-årsdagen. Det var väl trevligt, men en massa folk man inte kände och småprat är inte så mycket för mej (även om man försöker) så jag hängde mest med svågerns familj. Bondade riktigt med svågerns äldsta styvdotter - hon har lite samma intressen som mej och är riktigt skärpt. Vi snackade väl mest om böcker och utbildningar och så..
 
På söndagen åkte jag hem och sedan dess har jag haft fullt upp med plugget.
Om tio minuter ska jag dock göra något helt annat och grilla med grannen och hans sällskap. Och imorgon blir det en tur till Falkenberg på kvällen där jag och Linus (som kommer hem imorgon bitti) ska äta på Harry's och vara med på popquizen med Julia och Mattias.
På fredag (eller söndag) ska vi se den nya Star Trek-filmen på bio (förhoppningsvis) och på lördagen ska jag umgås lite med Jeanette och Elliotte på förmiddagen och på kvällen blir det grillfest här med grannarna och några andra.
Kort sagt: Jag har fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!