Bokrea-högen 2013

Jag måste säga att jag inte var jätteimponerad av årets bokrea någonstans. Det fanns inte jättemycket roligt..
Men jag hittade lite i alla fall:
(From top to bottom..)
Jag har faktiskt inte läst mycket av Stephen King, men hittade ett gäng av hans böcker på rean. Den som lockade mest var Lida. 25 spänn - helt klart värt det.
Hungerspelen triologin har jag tänkt att läsa, men inte känt mig jättesugen på än. Dock slog jag till när triologin i en inbunden feting-bok fanns på rean för ynka 79 kronor. (Såg förövrigt första filmen nu i helgen. Den var jäkligt bra!! Jag hade nog inte fattat vad historien handlade om egentligen.)
Lexikonet har är något jag och Linus velat skaffa länge. Men då vi är sådana som använder lexikon mycket har vi sagt att vi vill ha inbundet - och kolla vad det är för kvalité på det innan vi slår till. Nu hittade vi ett riktigt bra ett för 69 spänn hos Bokia. Överkomligt.
De två nedersta böckerna är de senaste böckerna i Diana Gabaldons Outlander-serie. Ni kommer la ihåg att jag hittade första boken begagnat för 5 spänn?? Annars har jag resten inbundna härhemma. Dessa gav jag 25 resp 20 kronor för.
Så för 218 spänn har jag fått en jäkla massa valuta för pengarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!