ZzzzZzzzz...

Maj Gad vad trött jag varit hela dagen.
Mötet hos jobbcoachen varade i 20 minuter - vi gick igenom snabbt vad vi tagit upp på jobbcoachningen och hon visade vad hon tänkte skicka in till AF som utvärdering och ville veta mina tankar och åsikter. Vi ska träffas den 24:e igen och kolla hur läget ser ut då.
 
Efter mötet gick jag en snabbis på stan - behövde köpa smink och så tog jag en tur inom Systemet också. När jag kom hem försökte jag powernappa, men somnade aldrig riktigt..
 
Ikväll blir det matlagning med Jimmy, sen sitter vi nog och ölar i vardagsrummet.. några andra bekanta svänger eventuellt också förbi. Väldigt chill - jag orkar knappt röra på mej (förutom då jag tog mod till mej och motionerade dammsugaren en sväng..).
 
Nej, nu kommer nog grabbarna hem från affären snart - bäst att börja skala potatis.
 
Det är ju för bövelen fredag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!