Vi städar och jag passar inte som indrivare..

Idag städar vi.. dock hade vi gjort allt utom att dammsuga och torka golven innan de stängde av vattnet (idag igen). Så Linus tar dammsugning nu så får jag ta golvtorkning senare.

Jag gick upp tidigare än jag tänkt idag. De ringde från Manpower i Göteborg och hade hittat mej på deras sida. Eftersom jag hade jobbat med kundtjänst innan ville de kolla om jag var intresserad av att jobba som indrivare på ett inkassoföretag. Ehumm.. eftersom jag hade ångest varje dag jag gick till jobbet som telefonförsäljare (där folk nästan dagligen bad mej dra åt helvete) så kändes inte inkasso som en bra idé. Jag har sökt jobb på inkassoföretag innan - men med administrativt arbete.. inte som en som kräver folk på pengar (som de iofs ska betala - men ändå..). Nej, jag skulle inte klara det.
Jag ser fram emot utbildningen istället.
Anyway - efter att hon ringde och väckt mej var jag rätt pigg och gjorde mej i ordning och vaknade ordentligt till senaste avsnittet av Grey's med en kopp kaffe.

Nu kom jag på att det är ju minsann fredag idag!! Noll koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!