Torsdag

Även idag klev jag upp tidigt. Brorsan blev förvånad som fan när jag svarade på ett mail han skickat så jävla tidigt och undrade vad jag gjorde uppe (han själv är ju morgonpigg som få).
Byggarna har inte varit här något än.. de kommer väl senare.. hoppas jag.. Jag vill att de ska greja på toaletten så det känns som att det går lite framåt. Hittills har de bara plockat ut grejerna.

Jag gjorde mej i ordning lite hastigt när jag steg upp, drack kaffe (Linus hade varit snäll och förberett bryggaren åt mej) och matade katter och fiskar. Sedan satte jag mej och läste ut "Torka aldrig tårar utan handskar" (del 1. Kärleken). Vi ska diskutera den i bokcirkeln. Dock är det mer än en månad tills vi ska ha läst ut den.. möjligt att jag läser den igen innan dess.
Recension kommer nog framöver =)

Imorgon ska jag fan ha lite sovmorgon.

11:20
.. som på beställning kom det en man precis när jag skrivit klart inlägget. Han var här snabbt och kom tillbaka en stund senare med en annan kille. Vet inte vad de gjorde (inget synligt i alla fall) - de stack snabbt igen.
Nu borrar de i väggarna i någon annan lägenhet och det låter så jävligt så jag vet inte vad. Katterna är livrädda, men vad fan ska man göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!