There's no place like home..

Visiten i Vänersborg var la trevlig. Väldigt chill rätt igenom - nyårsafton var också rätt lugn (tack vare en mäktig trerättersmiddag som tog kål på all energi hos alla tio personer som medverkade XD).
Idag var det dags att åka hem igen i alla fall. Jag sov från Ljungskile till Kungsbacka. Sen halvslumrade jag sista biten.
Fy fanken vad skönt att vara hemma igen!!
Jag pratade med brorsan en sväng när vi kom hem, sen kollade vi på Indiana Jones och Jimmy kom över en snabbis.
Nu har jag gjort mej i ordning för kvällen och ska väl krypa ner om en liten stund. Imorgon blir det jobbcoach igen.. dock vet jag inte vad vi ska göra imorgon då jag fortfarande inte fått reda på hur lång kötiden för utbildningen är (har mailat och frågat igen) och då jag tog tag i jobbsökandet idag hittade jag ynka två jobb att söka.. det är trögt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!