Inte lönt alls..

Okej, det kändes inte helt lönt att kliva upp så satans tidigt idag då besiktningsmännen kom hit för tio minuter sedan och blev klara på fem..
Men nu är det över i alla fall (jag gillar inte att ha främmat folk i lägenheten som ska greja - får flashbacks från Karlstad då hyresvärden eller vaktmästaren kom till lägenheten.. eller då man skulle visa lägenheten för folk som var intresserade av att ta över den.. uuhh..).
 
Jag tror inte jag lägger mej igen dock, utan jag plockar upp boken vi ska läsa i bokcirkeln som min vän Anki startat på FB. Passar mej ypperligt, då jag velat vara med i en bokcirkel länge och att allt sker via nätet.

Btw - Jeanette mailade precis och undrade om jag och Linus kunde tänka oss att vara barnvakter till Elliotte imorgon. Eftersom vi inte har något speciellt för oss och Elliotte är världens goaste unge sa jag ja direkt. Ska bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!