En händelselös dag..

Idag har varit en rätt händelselös dag.. knappt hänt något alls faktiskt.. jag har glott på Next Generation och så spelade jag och Linus en runda Alfapet. Jag förlorade.. jag är en dålig förlorare och reagerade väl som en sådan.Imorgon händer det lite mer i alla fall. Jag och Linus ska åka till djuraffären och kolla på fiskar. Vi tänkte också köpa blodstoppande pulver om det skulle gå illa när vi klipper klorna på katterna. Har inte hänt något någon gång, men better safe than sorry, ey??
Sen får vi se om det blir fler affärer eller om vi drar hem och gör oss i ordning för kvällen. Förmodligen ska vi på musikquizen på Harry's med Linus jobbarkompisar. Kan nog bli trevligt.

Nu tänkte jag dock krypa ner i sängen med en god bok. Fick låna några av svärmor och först ut blev "Mellan sommarens längstan och vinterns köld" av Leif GW Persson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!