Det är tufft att ta bilder ur konstiga vinklar..

Godmorgon!!
Idag blev det en rätt lång sovmorgon. Byggarbetarna var här, men jag och Linus hade öronproppar så vi lyckades sova ändå. Linus går inte upp än på ett tag dock (han jobbade natt).
Så fort jag klev upp hörde jag hur Spock jamade från vardagsrummet (och han brukar vara väldigt tyst annars). Så fort jag kom in så började han spinna högt och kom och strök sej mot mej (också rätt ovanligt för att vara Spock). Men han var nog bara lite hungrig och sällskapssjuk. Suzi däremot är alltid sällskapssjuk..
Ett bevis på det (och ha rubriken i åtanke för bövelen!!):
Förresten: Nu ser vårt badrum i alla fall ut som ett rum och inte som en jordkällare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!