Dagen

Det var rätt jobbigt i förmiddags när de grejade här i lägenheten. Allt är uppochner just nu. Men det är ju så läget är^^

Informationsmötet på AF gav mej nog inte så mycket egentligen. Det var info om utbildningsmöjligheter - och min form av utbildning redogjordes inte ens för.. =S
AF erbjöd oss som skulle plugga servering/bar att gå en kortare variant av kursen på 11 veckor med start den 12:e februari. De hade fått fem anmälda, men behövde femton. Grejen var att denna utbildningen togs fram för att man skulle vara klar tills sommaren då efterfrågan var högre - men man blev inte färdigutbildad. Man kunde blanda enklare drinkar osv. Så det var inte något för mej. Jag har ju en vision och framtidsdröm. Jag behöver bartenderutbildningen för att det ska funka och kan inte ta en kortare variant som jag inte får något certifikat på.

När jag kom hem försökte jag sova en stund. Fy fan vad trött jag var!! Ända fick jag inte en blund i ögonen.
Sen lagade jag och Linus mat och nu är det väl tänkt att vi ska kolla på TV eller någon film eller något.. je ne sais pas. Vi ska chilla i alla fall. Kan behövas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!