Chilledill

Denna dagen fortsätter i gårdagens tecken.
Jag steg upp tidigare än jag brukar, utfodrade fiskar och katter - borstade och klippte klor med (det behövdes), diskade, väckte Linus vid kvart i två (han hade jobbat tolvtimmarspass och kom hem vid 6 imorse) med kaffe på sängen.
Vi slökollade lite på TV och jag läste. Sedan svängde jag ihop Drömmar lite kvickt. Linus hann inte smaka innan han stack till jobbet (och faktum är att de inte blev svinbra denna gången).
Efter bakningen tog jag resten av disken innan jag satte mej och läste igen (damn - boken är spännande!!). Nu knäppte jag igång You've Got Mail i bakgrunden för att döva tystnaden (fyndigt!!), men jag ska strax läsa vidare.
Det blir sänggående tidigt idag dock. En besiktningsman kommer och kollar på toaletten imorgon inför renoveringen och någon måste ju släppa in honom (och se till att katterna inte är i vägen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!