Året som gått:

Januari:
Efter nyår tog vi tag i nerpackningen av lägenheten i Karlstad på allvar. Det var oerhört mycket att göra och mot slutet av månaden var det riktigt stressigt.
Jag var ledsen över att lämna Suzi i Strömsnäs hela januari, men insåg snabbt att hon skulle må väldigt dåligt över situationen i Karlstad om hon varit där. Det var stress, lådor och en massa spring.
Jag tänkte mycket på hur det skulle bli framöver - om vi skulle hitta lägenhet i Varberg snabbt eller inte.. jag såg inte fram emot att ha alla våra prylar på ett lager på obestämd tid.
Men det hände lite roliga saker också. TRIAL släppte sitt debutalbum och det blev några utgångar med vännerna i Karlstad.
 
Februari:
I februari bodde jag åter i Strömsnäs. Rätt snart kändes det som att man bara stod och stampade på ett och samma ställe. Inget jobb, ingen lägenhet, att vara särbo m.m. m.m. Jag bara gick och väntade på förändring..
Jag gjorde inte så mycket om dagarna, förutom att fika med Bim =)
 
Mars:
I Mars besökte jag Linus där han hyrde in sej på en prästgård i Veddige. Vi hann också med ett besök i Vänersborg. Annars så hände inte så mycket.. förutom en ny handlingsplan på AF och popquiz på R1^^
 
April:
Jag fick en jobbintervju för kundtjänstjobb och fick det med start bara någon dag senare. Jag kollade på en massa STAR TREK.. Jag och Bim åkte till brorsan i Kalmar och smugglade in Pedersen i lägenheten. XD Vi fick äntligen besked att vi fått en lägenhet i Varberg!!
Bim flyttade till Osby med och jag och Linus var flytthjälp.
Maj:
I maj gjorde jag tydligen bara två blogginlägg. Jag var extremt upptagen med jobbet och var hur trött som helst när jag kom hem. Förmodligen hände inte så mycket spännande XD
Jag tror dock det var denna månaden vi var i Stockholm en runda..
 
Juni:
Juni följde i majs fotspår. Inte mycket blev gjort. Dock hann vi med lite fest då Linus och bandet kom ner till Strömsnäs vid SRF.
 
Juli:
I juli var jag lite depp över situationen igen.. jag hade jobb - men inte där jag skulle bo. Linus hade flyttat in i lägenheten, men jag var kvar hemma hos mamma och pappa.
Vi hade firmafest på jobbet och jag ringde upp chefen och skällde ut honom på hemmasnickrad tyska.. aj aj..
Jag åkte och spenderade en helg i Varberg med.
Jag organiserade paintball med vännerna för brorsan som fyllt år. Skitkul!!
 
Augusti:
I augusti såg jag ljuset i slutet av tunneln. Den siste slutade vi på jobbet och jag planerade inför flytten kommande månad.
Som avslutning på jobbet hade vi dels bowlingturnering och jag organiserade grillfest på altanen.
Mamma, pappa och jag åkte till Varberg en runda med och självklart deltog vi i den årliga Strömsnäsfestivalen!!
 
September:
I början av månaden flyttade Spock till oss. Bara efter några dagar funkade Suzi och han bra ihop.
På min födelsedag var Bim schysst och hjälpte mej och katterna flytta till Varberg. Den helgen hade vi STAR TREK-marathon enl. önskemål från moi.
 
Oktober:
I oktober stickade jag en massa, var en massa rundor på AF, jag började gå hos jobbcoach, vi besökte mamma och pappa för Oktoberfest, såg W.A.S.P. i Trollhättan, fick besök av Jonas & Sandra och så köpte jag och Linus oss titlar.
 
November:
Vi lyckades med bravaden att komma två på musikquizen!!
Jag och Bim åkte till STockholm för att fira Halloween med Andreas och Pedersen. Jag började julpynta lägenheten, vi bakade pepparkakor, fick igång akvariet m.m.
 
December:
MUSE ställde in sin konsert i Malmö, vilket sög. Vi hittade en affär i stan som sålde skitbra LP-skivor. Vi var på Jul på Liseberg med svågern + familj. Vi hade glöggbjudning i goda vänners lag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!