AF levererar!!

När jag stod i duschen imorse ringde min handläggare på AF till mej och lämnade ett röstmeddelande. I februari kommer utbildningen att påbörjas!! Först är det ju då servering och förmodligen/förhoppningsvis kommer bartenderutbildningen att starta direkt efter serveringsutbildningen är klar.
Jag mailade sedan henne för att redovisa vilka jobb jag sökt och sedan stack jag bort till AF eftersom det stod i handlingsplanen att jag skulle komma inom. Dock hade handläggaren precis mailat mej då jag klev innanför dörren och skrivit att jag inte behövde komma idag eftersom vi haft kontakt.. men det var skönt att komma ut i alla fall =)
Jag hörde med henne hur lång utbildningen kunde tänkas vara - och de planerade den tydligen individuellt utifrån hur lång tid man behövde på sej.. men hon sa att totalt kunde jag nog räkna med några månader.
Hon visste inte vilket startdatum det var på utbildningen heller - bara att den skulle starta i februari och att jag hade en plats i gruppen där.
GÖTT MOS!!
Så ikväll ska jag fira.. kolla på någon film, pilla navelludd, ta en öl och prata med katterna typ..
Jag är gräsänka tills imorgon - Linus ska spela in för deras nya singel idag. Dock strular bilen tydligen, och han blev stående en stund i Onsala.. han fick igång den igen och jag hoppas resten av resan går bra.. det gör den säkert.

Kommentarer
Postat av: Annica Jacobson
2013-01-11 @ 17:33:04 URL: http://khaleesis.blogg.se/

Grattis!! Fan va härligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!