ZzzzzZZzzz..

Klockan sju vaknade jag idag - och det känns verkligen att jag inte fått den sömn jag behöver. Fy fan vad trött jag är.
De som fixar badrummen kom redan klockan 7 och började greja nämligen.. och så pratade de jättehögt i hallen och skrek till varandra i trapphuset osv.. jag kunde helt enkelt inte sova^^
Så nu har jag tagit mej in till vardagsrummet istället - förvånad blev jag på vägen då jag kollade in i badrummet och upptäckte att de lagt matta där nu!! Sweet - jag ser ljuset på tunneln.
Jag tänkte kolla på Once Upon a Time och - badarampampampaaaa!! The Walking Dead har börjat igen, så nu kan jag ju byta skrivbordsbakgrund på datorn eftersom jag inte behöver sakna och slippa vänta längre:
Oh yeah, he's hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!