Weii!!

Handläggaren på AF ringde nyss. Hon hade varit hemma för vård av sjukt barn förra veckan och trodde hennes kollegor tagit hand om mitt ärende (...).
Jag börjar utbildningen på måndag och ska få besked om när och var denna veckan. Först blir det en kort-utbildning på 11 veckor i servering (som man måste ha för att få gå bartenderutbildningen sedan) här i Varberg. Och sedan får jag komplettera med resten i Halmstad. Jag får fortfarande intyg på att jag gått den långa utbildningen osv. Gytt!!
Skönt också att slippa resekostnader först - eftersom jag har återbetalning av CSN-lånet denna månaden med.. (Och jag är den som inte vill ansöka om att betala mindre om året och skjuta fram slutdatum när jag har en väldigt begränsad inkomst - jag ska ju ha betalat av lånet när jag är 47.. då ska jag ha fest - jag har redan bjudit in folk!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!