Trött..

De senaste dagarna har jag varit svintrött!!
I måndags började jag ju utbildningen.. vet inte riktigt vad jag tycker än - vi läser just nu om hygien och arbetsmiljö. Jag fattar ju varför det är viktigt - men det är knappast roligt.
Sedan har jag svårt att ta kontakt med mina "klasskamrater" med.. eller ja, det är väl ömsesidigt - det är inte direkt någon sammanhållning.. alla har sina små gäng.. vet inte varför jag har så svårt att prata med folk. Eller jo - jag är ju lite blyg ibland.. (Selektivt blyg??) Och i måndags kändes det verkligen som att panikångesten var på väg (vilket inte hänt på väldigt länge..).
Både i måndags och igår då jag kom hem var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!! Till råga på allt har vi fullt upp hela veckan - så att bli utvilad är knappt att tänka på.
Igår fick jag träffa svågern en runda förresten - han skulle kolla på en bil inte så långt härifrån och drog härifrån en bil rikare. Roligt att se hur stolt och nöjd han var när han åkte XD
Och igår överraskade Linus mej också med The Runaways första platta på vinyl!! Sweet. Jag har inte lyssnat på den än, men tänkte göra det lite senare (vi har lite att stå i idag - städning inför helgen och så. Fredrik kommer då nämligen. Eventuellt ska jag klippa Jimmys hår idag med.. får la se hur det går. Jag anser mej inte vara en van hårklippare).
 
Och idag har jag förresten haft hemstudier, då vår lärare skulle på något möte. Jag fick lite sovmorgon (med kaffe på sängen av Linus. Gött!!) och blev klar med dagens studier för en liten stund sedan. Lite piggare är jag idag, men långt ifrån utvilad.
Efter studierna kletade jag i färg i håret så det blir fint igen och innan jag ska skölja ur det får det bli en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!