Trött på renovering..

Jag begriper inte vad byggarbetarna pysslade med idag. De sprang in i lägenheten och ut lika fort flera gånger - kanske att de målat taket en gång till, men framför allt har de slängt in en massa maskiner och pinaler på toaletten - som en avställningsplats!! Visst, vi behöver inte allt utrymme därinne, men de kommer ju springa här när de behöver något till en annan lägenhet!!
Sedan har de även lagt en massa plast och ställt en påse spackel i hallen (och spacklingsmomentet är redan avslutat sedan flera dagar tillbaka). I hallen behöver de kanske inte ställa grejer - jag tycker inte om när katterna (då de får lov att lämna vardagsrummet) springer runt och nosar på grejerna och kanske, om det vill sej illa, lyckas de få i sej något.

Jag kände bara att jag behövde ventilera lite. Vill bara att renoveringen ska vara klar nu - såg bilder från lägenheten i höstas/vintras på datorn innan idag och bara längtade efter ordningen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!