Torsdag

Usch, gårdagen kändes verkligen jobbig. Det var så himla mycket att göra!!
Men skönt när allt var klart och man kunde sätta sej i soffan och chilla med en kall öl, slökolla på TV och så innan man gjorde sej i ordning för kvällen.
 
Idag var det tur att jag kollade klockan på mobilen - jag hade sovit mej genom två alarm av fem. Hade jag somnat om hade jag nog kommit för sent.
Jag sticker väl om en halvtimma kanske och är i princip klar att möta dagen nu. Ska nog försöka trycka i mej en macka innan jag drar också. Och kaffe såklart. ;)
Efter kursen ska jag och Linus hälsa på Jonas, Jeanette och Elliotte i deras nya hus. Ska bli trevligt =)
 
Förövrigt: Gött med fredag imorgon!!
Kör en jävligt bra låt på det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!