Tisdag

Idag gick jag upp strax innan tolv - jag sov verkligen ut (öronproppar is the shit). Byggarbetaren hade tagit lunch när jag gick ut och jag blev glad av att se att handfatet och toaletten är fastsatt i badrummet och en massa rör är dragna. Förhoppningsvis blir det klart idag =) Hoppas, hoppas!!
Jag har precis druckit upp mitt kaffe och pratat med Linus. Nu lyssnar jag på Bon Jovi och tar det lugnt.
Blir de klara med badrummet idag kommer jag ha massor att göra ikväll - looking forward to it. Jag vill få det rent och fint och i ordning här igen. Och så vill jag ta ett bad.

Förövrigt så har jag inte fått besked om bartenderutbildningen än. Jag ska se om posten har med något besked idag, annars får jag la maila handläggaren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!