Puh!!

Det första jag gjorde när jag steg upp idag var att brygga kaffe och glo på STAR TREK.. såklart.. vad trodde ni egentligen??
Dagen kommer nog att följa i stil med gårdagen (fast jag kommer inte spendera 16 timmar med att nörda mej..).
Jag har i alla fall varit rätt duktig idag - jag har dammsugit, diskat, vattnat alla blommor och grejat med en bokhylla. Vi har inte riktigt ordnat hyllplanen i just den hyllan och nu tyckte jag det var dags att göra något åt det. Dock har jag bara fixat halva hyllan än så länge - och jag är helt slut, så jag tar en välförtjänt paus.. framför STAR TREK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!