Lite putt..

Igår var det ju måndag igen och därmed skulle jag till kursen. Vi började göra praktiska serveringsövningar. AF kom dit och pratade med oss också. Alla kursdeltagare inklusive vår lärare sa i efterhand att de från AF pratade en himla massa om saker som egentligen inte rörde oss - utan att lyssna på oss (fast orsaken till att de hälsade på var att de ville få reda på hur vi kände och vad som gått tokigt), de kringgick problemet besöket rakt igenom och skyllde ifrån sej. Dessutom lät allt de sa, tyvärr, väldigt inövat. Jag var så besviken OCH jag har fortfarande inte fått svar på mina frågor.
Nej, just nu är jag inte glad på AF. Inte alls faktiskt.
 
Idag hade vi egenstudier så jag har pluggat vid datorn här hemma. Innan dagens studier fick jag dock greja med akvariet - pumpen betedde sej jävligt konstigt. Och annars idag har jag plockat i ordning en del härhemma, städat på balkongen (vi hade granris kvar sedan i julas.. det hade barrat så in i helvete). Jag och Linus gjorde lasagne också och så kollade vi på sista avsnittet av Ripper Street.
 
Och nu tänkte jag läsa lite innan jag kryper ner i sängen. Vi ska ha prov på kursen imöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!