Helgen

I fredags hade en tjej till hoppat av kursen. AF hade meddelat vår lärare att de ville komma och prata med oss också - då de inte ville att fler skulle hoppa av. Så de kommer väl och snackar på måndag eller något.. känner att jag behöver få klarhet i vissa saker..
På eftermiddagen kom Fredrik hit, vi käkade och tjötade lite innan Jimmy och Johannes kom för vinylspelande och öldrickande. En rätt trevlig kväll.
Igår var jag lite bakfull och stannade hemma medan killarna drog till Freeport. Och på kvällen kollade vi på film. Mycket film.
Och idag snackar Linus om att åka och köpa fisk innan Fredrik åker hem igen. Jag själv känner för STAR TREK och bokläsning idag. Jag är seg och vill bara dryga ut denna dag så länge det är möjligt - för imorgon är det ju måndag igen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!