Gräsänka igen..

Quizzen igår gick la inte jättebra.. vi fick 17 rätt av 34.. vinnaren hade 21,5 rätt (så vi var ju inte jättelångt ifrån.. men ändå..). Men det var trevligt att träffa Linus arbetskamrater i alla fall =)

Idag har Linus packat, hämtat hyrbil och fixat en massa inför Tysklandsspelningen (han stack precis). Det var någon arenaspelning med flera andra band och minst 1500 pers i publiken. Kul!! Häromdagen fick Linus också reda på att de ska vara med på någon meet-and-greet. Skriva autografer och sådant. Jag fick flashbacks från när de skulle signera skivor en gång hemma hos mina föräldrar och vi efteråt hittade ett papper där de övat på att skriva sina signaturer.. Hihi!!

Nu tänkte jag gotta ner mej med en god bok. Ska inte vara uppe för länge dock. Imorgon eftermiddag ska jag vara barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!