Fredagsmys

Nu är jag hemma efter barnpassningen igen. Jag och Elliotte kastade boll, gick och köpte mat i affären, lekte med duplo och kollade på TV (efter maten var båda helt utslagna och det enda Barnkanalen hade att erbjuda var Hannah Montana.. ehumm..).
Sen kom Jonas hemom en runda och undrade om vi ville med till nya lägenheten och kolla in den. Den var superfin!! Det var som ett litet hus med trädgård, altan och allt.
När jag kom hem stack jag bortom ICA en snabbis och när jag kom tillbaka till lägenheten stod grannbarnen i trapphuset.
Tjej: "Vilken snygg väska du har!!"
Kille: ".. den är nästan lika snygg som du.."
De tre övriga ungarna: "Woooooooo!!"
Sen sjöng de fredagsmys-låten för mej och hoppades att pojkvännen inte störde. Haha =P
Och på tal om pojkvännen så ringde Linus nyss. Bilfärden till Tyskland hade gått bra, de hade hittat hotellet och käkat på restaurang och nu slappade de på hotellet. Gött att veta att allt gått bra.
Nu ska jag fredagsmysa lite innan jag kryper ner i bingen. Imorgon är jag barnvakt igen och då ska vi gå på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!