Bokrean 2013

I övermorgon börjar årets bokrea. Självklart är detta, enligt mej, världens bästa rea. Jag blir helt till mej varje år då bokrean närmar sej - och jag har gjort några fynd de senaste åren.
Men i år känner jag att det är knapert med pengar för min del, så något storhandlande blir det minsann inte. Men någon bok ska jag unna mej.
Det är ju så smidigt hos Adlibris (där jag köper de mesta av mina böcker från - de har ett grymt utbud) - på ens konto kan man göra en önskelista. Min önskelista är smockfull av böcker och det är ju bara att kolla igenom vilka som är med på årets rea. Det finns allt några!! Men vilka de blir får vi väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!