WAAAAHH!!!

Idag ringde de från jobbet där jag var på intervju i måndags. JAG FICK DET!! Jag börjar från och med den 9:e september - två dagar efter min födelsedag. Jag sa att det nog var den bästa present någonsin!! Jag är helt till mej och har dansat segerdans som fan härhemma.
Så från och med den 9:e är jag Stockholmare. Dock packar jag bara en väska och bor hos Pedersen och hennes bror tills jag hittat något annat för mej och katterna =)
Helt jävla fantastiskt!!
Jag har varit arbetslös i snart ett år.. Och det ÄR tufft. Man känner sej helt jävla meningslös och jag har deppat en hel del över det.. Men nu jävlar!! =D
Shit, på bara en och en halv månad har mitt liv förändrats helt och hållet. Vem hade kunnat tro dethär!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!