Trötter..

Note to self: Prata inte i telefon mitt i natten.. och svara speciellt inte om du redan hade somnat.
Jävlar vad trött jag är idag. Det blev inte mycket sömn inatt..
Har i alla fall försökt att bota det med mycket kaffe, och ögonen går inte i kors längre. Bra, bra..
Håller på att göra mej i ordning för dagen, men tog en liten paus.. ska snart hoppa ur pyjamasen och byta till något vettigt, börja organisera mina prylar lite (morsan fixade lådor jag kunde ha allt i) och sedan ska jag och pappa cykla till kyrkogården och hälsa på Sylvia och farmor. Sylvias grav har jag bara sett på bild och farmors grav hittar jag inte ens till. Så jag tyckte helt enkelt det var dags att göra något åt det =)
Nej, nu får det bli lite ordning här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!