Tisdag

Idag (och igårkväll) har jag inte gjort något speciellt alls. Ätit is, kollat efter jobb, diskat, grubblat, lyssnat på musik.. typ.. Tråkigt att vara ensam. Jag fick låna Björns lägenhet (asschysst) så jag kunde stanna för gårdagens intervju. Han själv är iväg på jobb.
 
Nyss ringde dock en kvinna från Sälen och gjorde en telefonintervju med mej för ett jobb jag sökt!! Inte dåligt med två intervjuer denna veckan. Förhoppningsvis får jag snart tag i ett jobb. =)

Imorgon blir det hemfärd. Det passade bäst med skjuts från tågstationen då.
Saknar katterna som fan. Ska bli skönt att träffa dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!