Strömsnäsbo igen..

Jag har jättemycket att berätta, men samtidigt har jag knappt lust att berätta någonting.. Det har hänt väldigt mycket under de senaste veckorna.. känns som att många snokar här också, men jag vill inte låsa bloggen.. vill hålla den öppen..
 
Det har tagit slut mellan mej och Linus.. därför är jag Strömsnäsbo igen.. bor hemma hos mamma och pappa tillfälligt med katterna tills jag vet vart jag ska ta vägen. Förhoppningsvis blir det inte långvarigt..
Självklart är det skittrist att förhållandet inte funkade och humöret har gått upp och ner.. Life's a piece of shit when you look at it.. Mer än så tänker jag inte säga om den saken.. jag vill inte älta, bara gå vidare och komma på fötter igen..

Förra söndag-måndag hämtade jag mina prylar i Varberg och ställde alla lådor hos farfar - förutom det jag verkligen behövde för tillfället.. de kommande dagarna gick jag bara runt och försökte acceptera den nya situationen jag är i.. bo hemma hos morsan och farsan igen - jag har ett hörn av mitt gamla rum som är bara mitt. Mitt gamla rum finns inte kvar längre - mamma och pappa har precis slagit ut väggen mellan mitt och brorsans rum och om någon vecka får de hem möblerna de ska ha i det..
MEN lycka när jag hittade pappas inspelningsbara skivspelare. Han sa att det inte funkade att spela upp ljud direkt i datorn - att man var tvungen att föra över skivan till mp3 och SEDAN lyssna på ljudet. Tji fick han!! Jag fick det att fungera. Så nu kan jag lyssna på mina plattor - även om kvalitén inte är den bästa från datorn.. Jag svär - jag gick runt med världens smile på läpparna resten av kvällen. Jävlar vad glad jag var.
 
På fredagen kom brorsan med sin flickvän. Jag hade aldrig träffat henne innan, men hon var trevlig.
Lördagsförmiddagen ägnades åt att cykla dressin till Traryd och tillbaka, på eftermiddagen kom Bim på kaffe och stannade på släktkalaset mamma ordnat på kvällen (mormor, morbror + fru och två av kusinerna kom). Trevlig kväll. Rätt lugnt..
Igår var jag helt slut och gjorde inte ett skit. Eller jo - sov och löste korsord.

Idag har jag inte hittat på så mycket.. tog en promenad ner till byn och funderade på att kolla om någon ville ta en fika nu under eftermiddagen.. men det började pisseregna, så det får nog bli en annan dag..

NU är kaffet klart och jag ska jag söka lite jobb.
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!