På vift..

Damn, det var en bra helg. På fredagskvällen blev det som sagt grillning. Brorsan åkte hem till mamma och pappa efter jobbet (han gjorde sista dagen på radio.. för denna gång i alla fall..) och så kom Björn med finvin under armen. Blev inte en så sen kväll eftersom alla skulle upp tidigt dagen efter för Roger Waters - The Wall i Göteborg.
Vid tio på lördagsförmiddagen åkte vi - först inom Ljungby och hämtade upp kusin-Johan och sedan vidare.
Det var Kulturkalaset i Göteborg med, så det fanns hur mycket som helst att gå och kolla på!!
Vid nio började showen och JÄVLAR vad bra det var!! Sinnessjukt surround på Ullevi, grymma musiker, Roger Waters hade övat in ett helt tal på Svenska (impad!!), raketer, läraren och frun som sådana uppblåsbara STORA figurer på scenen, flygplan som flög in på scen och givetvis byggde de upp muren också. Det kommer dröja jäääävligt länge innan man glömmer detta alltså!!
På söndagen var vi rätt trötta. På eftermiddagen kom Bim förbi en runda på kaffe - som utvecklades till mat (brukar bli så XD) och sedan spenderade jag resten av kvällen till att packa.
Nu är jag i Stockholm. Vi åkte bil hit igår (det var faktiskt rätt skönt att slippa tåg) och jag skrattade gott åt diskussionerna från framsätena hela resan.

Idag har jag inte gjort många knop. Läst lite och slökollat på TV. Men NU tänkte jag att det ska bli lite ordning. Har spanat in ett gäng jobb jag tänkte söka och eftersom jag är mol allena resten av dagen och inte har något planerat (förutom Svenska Hollywoodfruar vid 21) så blir det ju toppen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!