Fredag!!

Fy, vilken tråkig dag gårdagen var.. vid nio klättrade jag på väggarna av rastlöshet och begav mej ut på en tvåtimmarspromenad. Hej, skoskav!!

Idag är dock bättre. Jag och morsan drog till Markaryd i förmiddags. Handlade mat till katterna och öl till kvällen.
Sedan hörde Björne av sej och undrade om jag ville fika, så morsan släppte av mej i Traryd. Det var trevligt!! Fick träffa hans mamma med som gav mej sitt visitkort då hon jobbade med arbetslösa och fick nys om jobb ibland. Toppen!! Hon fick min mail också så vi kunde hålla kontakt om något dök upp.
Under eftermiddagen har jag varit ute i trädgården med katterna och lyssnat på vinyler på rummet.. faster och hennes man var här så morsan kunde klippa dem också och så fikade vi.
Ikväll kommer Björn och käkar med oss. Grillen tänder vi vid sju och vid halv åtta kommer brorsan hem med.
Blir lugnt ikväll dock. Imorgon åker familjen + kusin-Johan tidigt till Göteborg. Vi tänkte gå ut och äta något och strosa runt lite innan The Wall.
Blir en bra helg, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!