Sista natten med gänget

Det kändes som en skolavslutning igår!! Ni vet som det kändes när man var liten och slutade skolan?? Precis så kändes det. Pirrigt och konstigt.
Och, needless to say, vi gjorde inte många knop igår. Vi ville bara sluta och jag och Nisse fick faktiskt kompa (det har ju varit gruppens grej lite.. att tjata till sej komp^^).
Sen på eftermiddagen kom ju alla hem till mej. Johanna tog med sej krukväxter och gav till mej (stöldgods från jobbet).
Vi tjötade, drack, lyssnade på musik, dansade och grillade. Dock var vi bara 4 som höll ut tills småtimmarna.
Mycket reddes ut under kvällen. Vi fick reda på en massa skit som hänt under de fem månaderna vi varit där.
Jag fick också reda på att Hans och Gitte (våra chefer) kallade mej "Lady of Darkness" och hade slagit vad om vem av dem som först skulle få mej att skratta. Tydligen uppfattades jag av ledningen som en dyster jäkel. De andra i gruppen tyckte dock alltid att jag var glad (??).
Jag har ju haft världens prestationsångest hela tiden också över att jag hade så dåliga resultat och trodde ibland att jag skulle få kicken.. det var tydligen helt obefogat. Jag var aldrig ens nära på att få kicken och till och med jag hade tydligen slagit rekord över den gamla avdelningen. Så jag var faktiskt bra!!
Gruppbild: Nisse, Hans, Johanna, Emelie, jag och Christoffer.
De tappra:
Hans skulle sluta röka efter dagens slut:

Den sista:

Lagom runda om fötterna:

Chefen och jag, no hard feelings. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!