I've made some real friends!!

Idag har varit en riktig slappedag. Men jag är faktiskt rätt mör efter gårdagen.. Fy fan vad kul det var!!
Jag måste erkänna att idag har det också känts oerhört tråkigt att det är över. Jobbet - det kommer jag absolut inte sakna.. men folket!! Jag har nog aldrig trivts så bra i en grupp tidigare (och jag har ändå trivts väldigt bra med arbetskamrater tidigare).
Man vet liksom med sej att vissa kommer man inte att träffa mer. Vi bor på helt olika ställen och umgås med helt olika folk..
Jag är så dålig på att hålla kontakten med folk också. Som till exempel efter Löfta - hur ofta har jag träffat mina nära vänner därifrån efteråt?? Marie och Julia har jag träffat några gånger.. annars ingen typ!! (Nu när jag flyttar till Varberg blir det dock bättring, då vi bor närmare varandra.)
Christoffer och jag sa att vi skulle träffas på SRF nästa år (hans föräldrar har stuga därnere) och Hans och jag ska fika i veckan är det tänkt. Så vissa lär man väl träffa någon gång till.
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Jag har dem alla på FB i alla fall, så jag kan hålla koll på dem =)
Annars är det, som sagt, skönt att slippa själva jobbet. Vi sa det igår att vi hade nog inte stått ut länge till någon av oss. Sen har jag ju bara bott kvar hemma pga jobbet. Då jag började jobbutbildningen i april fick jag och Linus besked att vi fått lägenheten - alltså precis när jag börjat på jobbet!! Första juni blev den vår och sedan har jag bara väntat på att sluta på jobbet, så jag skulle kunna flytta. Nu är snart dagen äntligen här!! På fredag drar jag. Fy fan vad skönt!!
Det är också få förunnat att få flytta ihop med sin pojkvän två gånger. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!