Tisdagskväll

Idag har jag inte gjort så mycket.. plockat lite smått härhemma, suttit vid datorn, tagit ett bubbelbad, ätit nudlar och läst en skvätt.
Nu sitter jag och kollar på Once Upon a Time (säsong 1) och stickar. För tillfället stickar jag en halsduk av restgarn.. men just eftersom det är restgarn så lär den inte bli klar på ett bra tag. Håller på med en mössa till Linus också, men jag måste testa den på honom innan jag gör klar den.
Stickade två mössor till brorsan för någon vecka sedan också. Han hämtade ut paketet med dem idag och blev skitglad. Sa att det gjorde hans vecka ;) Hoppas han får nytta av dem. Jag stickade en halsduk till honom i julklapp förra året och den har han väl använt litegrand. Mössor använder han för jämnan när det är kallt dock, så jag tror nog det var en bra överraskning.
Idag ska jag lägga mej rätt tidigt. Ska ju vara på Arbetsförmedlingen redan klockan 08.30 imorgon.. =/
Det är bara tisdag och denna veckan känns redan rätt meningslös. Linus ska iväg i helgen också, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
Nästa vecka blir bättre dock. Vi ska till Trollhättan på torsdag och se W.A.S.P. Sen har morsan och farsan organiserat Oktoberfest på lördagen. Både deras och mina vänner ska vara närvarande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!