The 2nd Law

MUSE har ju släppt nytt album nu. Lyssnade på det i förmiddags och vet inte riktigt vad jag tycker.. det var inte dåligt, men jag tycker inte det var särskilt "MUSE" heller. Varför tar inte Matt Bellamy sina höga, balla toner?? Och varför är det inte stort och pampigt?? Det känns rätt instängt på de flesta låtarna..
Lite besviken blev jag, men jag tröstar mej i att de fortfarande experimenterar med musiken (vilket de alltid gjort) och att få låtar på skivan lämpar sej att spela live.. därför är jag fortfarande helt övertygad om att spelningen i Malmö i december kommer bli GRYM.
Och vem vet, kanske albumet växer i mina ögon??
Klicka på bilden om ni vill lyssna på skivan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!