Seriöst??

Det var nog det mest värdelösa möte jag någonsin varit på. "Informationsmöte" var precis vad det lät som. Ett möte, med flera deltagare, med info om hur det gick till att vara med i Arbetsförmedlingen. Alltså ett möte jag var på för över två år sedan, så jag är inte direkt nyligen inskriven på AF!! Det enda jag tog med mej från mötet som jag faktiskt behövde var ett papper med en tid för handlingsplan på onsdag kl 08.30.
Jag var så jävla förbannad och så grymt besviken att jag till och med grät en skvätt när jag kom hem. Är jag någotslags mellanting på Arbetsförmedlingen som de inte riktigt vet vart de ska göra av??
Fuck you, fuck you very much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!