Onsdag

Snart drar jag till jobbcoachen en runda. När jag kommer hem har Linus stuckit till jobbet och kommer inte hem förrän ikväll.Då ska jag fortsätta med gårdagens göromål (fixa bland papper och sånt..), laga nått gött att äta och under kvällen blir det nog zappande på TV:n (Yeah - efter tre år har vi skaffat några TV-kanaler!!) med min stickning och lite läsning tror jag (precis införskaffat en ny bok som Sandra tyckte jag skulle läsa, googlade runt lite och böckerna i serien har blivit riktigt stora och gått om Harry Potter-serien som den mest snabbsålda boken.. jag antar att det är ett bra tecken??).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!