Nu ska vi ut och åka!!

Fy farao vad kallt det var imorse när jag steg upp!! Det var till och med frost på gräsmattorna. Jag är verkligen inget fan av kyla, men jag tycker det är ack så fint med frost och snö. (Jag kände att jag behövde få ur mej detta..)
Mötet med jobbcoachen gick bra. Hon verkade trevlig och jag tror det kommer bli bra. Vi ska försöka träffas en gång i veckan och nästa vecka ska vi gå igenom CV och personligt brev. Jag skulle maila henne dem innan och få feedback på mötet.
Att cykla dit var inga problem, men på hemvägen gjorde jag misstaget att cykla genom stan. Fan vad jobbigt det var med alla bilar och övergångsställen och trottoarer. Man vet fan inte vart man får cykla!! Hoppade av cykeln och gick en bit istället. Nästa gång tar jag vägen utanför centrum. Bättre, helt klart.
 
Nu ska jag packa, för om en liten stund drar vi. First stop - Vänersborg!!
Det pirrar till och med i magen. Roligt att komma bort lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!