Måndagskväll

Idag efter jag kom hem från Arbetsförmedlingen var jag inte så glad. Det blev väl lite bättre, men det känns fortfarande rätt skit.
Sov lite när jag kom hem och Linus gjorde mat tills oss innan han skulle till jobbet. Efter han stuckit sov jag "lite" till. Blev rätt länge. Sen gick jag upp och grejade lite smått. Ingen motivation alls dock, så jag satte mej och spelade TV-spel (vilket, förutom ett litet parti Guitar Hero, jag inte gjort sedan i Karlstad). Linus gav mej ju Alice Madness Returns - där man också kunde ladda ner första spelet (och det är det jag håller på med.. börja aldrig med en uppföljare!!). Kom en bra bit idag faktiskt.
Sen diskade jag och plockade lite i köket. Nu har jag tänt ljus på balkongen och i vardagsrummet och vår fejk-brasa är igång också (den ser faktiskt inte så fejkad ut..). Myspys.
Nu ska bara Linus komma hem också så ska vi titta på Tusenbröder.
När man talar om trollen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!