Måndag

Idag har jag inte åstadkommit så himla mycket.. jag stickade klart en (oerhört ful) mössa. Den blir något roligt pris i något musikquiz som umgängeskretsen är så himla förtjusta i ;)
Har kikat lite smått i nya stickningsboken också, och imorgon drar jag och Linus in till stan. Dels ska vi kolla vart jobbcoachen har sitt kontor och så ska jag köpa stickor.
Alldeles strax ska jag laga lite käk och Linus ska gå till affären och köpa folköl, för efter maten ska vi in till grannen och kolla på fotboll.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-10-10 @ 12:25:10 URL: http://clapyourhands.blogg.se

Jag älskar plattan! :D Särskilt Supremacy för där sjunger han helt GAAAALET i refrängen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!