Man kan inte skicka brev till mej!!

Sitter i sängen, lyssnar på Muses nya platta, dricker kaffe och kollar vad som hänt i världen.
Kiss kommer till SRF nästa sommar. Jag vill typ köpa biljetter nu!! Får väl se om Linus är på det dock..
Fick ett sms imorse också. Förra bemanningsföretaget jag var anställd hos hade fått tillbaka arbetsgivarintyget de skickat ut till mej pga "fel adress". MEN DE HAR RÄTT ADRESS!! Arbetsförmedlingen hade också fått tillbaka något papper. Jag vettifan vad som händer!! Drog iväg ett mail till Skatteverket och undrade om de gjort någon tabbe med folkbokföringen. Skitkonstigt.
Risken finns ju även att det andra arbetsgivarintyget kommer på villovägar samt att jag inte kommer att få hit min nya bok.
Fuck fuck fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!