Lite kort om gårdagen och en lugn fredag

Fredagskväll.. Linus är och repar och jag har precis spöat svågern i kortspel. =)
Det var en trevlig dag igår. Vid middagstid drog vi till Överby och shoppade. Jag fick tag i endel kläder och spenderade lite för mycket pengar. Men allt var behövligt. =)
På kvällen åkte vi till Trollhättan och förfestade hemma hos en bandpolare till Linus. Sen drog vi bort till arenan W.A.S.P. spelade på. Ärligt talat så är jag inte ett jätte-fan av bandet, men spelningen var absolut bra!!
Efteråt tog vi en öl i baren innan alla som var kvar drog bort till Backstage (som anordnade spelningen och som egentligen inte skulle ha BS öppet igår.. dock var det många som kände för att dra dit istället, så så blev det). Jag tappade bort Linus, men drog dit med en bekant istället. Linus kom tillrätta sedan dock =)
Idag har vi inte gjort många knop annars.. jag har slappat mest och kollat på Svenska Hollywoodfruar och Nybyggarna.
Nu tänkte jag gå in till svärföräldrarna i vardagsrummet med min stickning och en öl.
Linus kommer inte hem än på ett tag, men vi går nog och lägger oss rätt tidigt idag. En lång resa till Strömsnäs väntar och så är det ju fest på kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!