Givande möte!!

Idag var jag hos jobbcoachen igen. Vi gick igenom mitt CV och mitt personliga brev. Jag fick jättemycket inspiration och feedback. I slutändan är det jag själv som bestämmer hur det ska se ut, men min jobbcoach kom med många idéer och tankar så jag kommer nog göra om rätt mycket av det. Det kändes som ett väldigt bra möte idag i alla fall. Jag fick med mej mycket.
 
Fick ett konstigt mail från en klasskompis från gymnasiet också.. hon hade fått en faktura på 800 spänn för vårt fadderbarn (??). Jag vet att klassen pratade om att skaffa ett fadderbarn, men jag är helt övertygad om att jag sa nej till den idén!! Och om de nu skaffade ett fadderbarn, varför har de fortfarande kvar det och varför får inte alla ta del av infon om fadderbarnet?? Jag har aldrig betalat för ett fadderbarn heller!! Hon ville i alla fall att vi skulle betala.. jag vägrar. Jag har inte någon kontakt med klasskompisarna från gymnasiet ens!! De vill att jag ska komma på deras återträffar, men jag har nog bara varit på en sedan jag hoppade av skolan. Idioti..
Med risk för att anses vara en dålig människa vägrar jag faktiskt att betala (för något jag aldrig varit med på). Men efter att jag sa till dem att det var mycket pga dem jag hoppade av skolan så tror jag inte de blir förvånade över attityden.

Nu ska jag och Linus plocka lite härhemma innan vi drar och handlar. Jag måste fixa hårfärg och vi måste ha käk inför helgen då vi får besök från Karlstad. Jonas och Sandra kommer hit. Vi har inte träffat dem sedan vi flyttade i slutet på januari, så det ska bli skitkul!!
Jonas, som spelade Panteras "Walk" på ukulele vid flyttbilen i vintras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!