Fredag

Så idag är det fredag. Linus ska hjälpa sin bror i Göteborg flytta ett akvarie i helgen, så han sticker om några timmar.. jag själv tänkte pallra mej in till stan och leta efter strumpbyxor.. och om jag hinner få den nya boken innan ska jag inom Hemtex med och se om de har stickorna jag behöver.. har även spanat in ett par knappar där som jag tänkte sy på en mössa jag håller på att göra nu. Och så blir det väl en runda på Systemet med..
 
Jobbcoachen ringde idag. Jag har tid hos henne på onsdag. Första mötet skulle vi nog bara planera de tre kommande månaderna vad jag förstod det som.
Eftersom Linus ska till Trollhättan och repa med bandet nästa vecka antar jag att jag får ta tåget upp dit med katterna. Och då vi numera har två katter får jag nog skicka med honom min packning då han åker på måndagen, för jag kommer nog inte få med mej allt annars.
Vi ska ju se W.A.S.P. på torsdagen,så jag måste ta mej dit.. och på fredagen drar vi vidare till mamma och pappa för Oktoberfesten.
Blir lite bökigt, men men..
 
Nu ska jag väcka Linus (som jobbat natt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!