En rubrik

Igår gjorde jag nog inget vettigt alls.. Linus åkte till Trollhättan och när han åkt spelade jag Sims, läste och slökollade på TV..
Idag har jag varit lite mer effektiv och har plockat i ordning endel härhemma, vattnat orkidéerna (det ÄR en konst), diskat, sorterat papper m.m.. tar en paus nu och lyssnar på lite Slade, men ska fortsätta med städningen sedan..
Linus kommer hem någon gång ikväll, så det vore väl trevligt om det var fint i lägenheten tills dess.
 
Bim ringde också. Vi pratade lite om helgen. Hon kommer hit på torsdag kväll och på fredag förmiddag drar vi till Stockholm och hälsar på Pedersen. Halloweenfest står också på schemat. Ska bli riktigt kul!! Pedersen har bott i Stockholm i flera år nu, men vi har aldrig hälsat på henne!! Det har varit hon som fått åka land och rike runt för att träffa oss. Dags att göra något åt det kände vi^^
Bim och jag pratade om våra kostymer också.. ingen av oss är riktigt nöjda med våra, så vi får försöka fixa i ordning dem lite.. också något jag ska göra något idag om jag hinner - stryka min dräkt och förstärka sömmar (jag köpte den billigt på Tradera och upptäckte häromdagen att sömmarna inte var riktigt bra.. jag har ingen symaskin, men jag råkar vara en hejare på att sy för hand - så det är nog piece of kaka..).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!